Uw online boekhoudkantoor

Alles digitaal, vaste prijs, geen onverwachte kosten

Ontdek wat 100% online werken voor u kan betekenen

Bij boekhoudkantoor Burotim gebeurt alles online: u bezorgt uw facturatiedocumenten digitaal en daarna kunt u uw cijfers altijd en van overal raadplegen. Papieren documenten mogen definitief weg. We houden ook contact: u kunt bij ons altijd terecht voor persoonlijk advies.

Bel nu 050 960 980 om kennis te maken

Een 100% online boekhoudkantoor

Geen gedoe

Gedaan met documenten op te sturen of binnen te brengen bij uw boekhouder, allerlei papieren in klasseurs of dozen te verzamelen. Alles, ook uw bankdocumenten, komt meteen digitaal binnen of gaat via uw scanner of uw smartphone naar een beveiligde online folder.

Helemaal geen papier

Werken met Burotim, daar komt geen snipper papier meer aan te pas. Niet alleen worden alle documenten meteen digitaal verwerkt, ze worden ook opgeslagen in een veilig en wettelijk online archief. Uw papieren documenten mogen in de vuilnisbak.

Wel advies

Bij Burotim werken echte mensen, officieel erkende accountants. We gebruiken zoveel mogelijk software om uw boekhouding efficiënt te verwerken. Zo hebben we meer tijd voor controle en voor persoonlijk advies. Bij voorkeur via een videogesprek, we zijn tenslotte een online kantoor.

Altijd en overal

Omdat we volledig digitaal werken, kunt u uw boekhouding altijd en overal raadplegen, zelfs vanaf uw smartphone. Handig om snel iets na te gaan wanneer u bij een klant binnenstapt. En vooral: u bent altijd op de hoogte waar u financieel staat door uw online dashboard te bekijken.

Gedaan met tijdverlies

Facturen digitaal

Uw verkoopfacturen verwerken we digitaal. U stuurt ze manueel door als pdf of ze komen vanuit uw facturatiesoftware rechtstreeks bij ons terecht. Meer hoeft u niet te doen.

Online goedkeuring

Uw leveranciers mailen hun facturen als pdf aan u of sturen ze automatisch door naar uw online boekhouding. Deze facturen worden voorlopig geboekt zodat u ze eerst kan goedkeuren. Ook dat gebeurt online.

Geen werk met banken

De verwerking van uw bankafschriften verloopt nog eenvoudiger. Daar hoeft u helemaal niets voor te doen. Afschriften komen vanzelf binnen, ontvangsten en betalingen worden meteen op de juiste facturen geboekt.

Apps voor iedereen

Voor uzelf en uw eventuele medewerkers hebben we apps om onkostennota’s en dergelijke meteen in digitaal formaat door te sturen naar uw online boekhouding. Ook hier mogen alle papieren daarna weg.

Bereken nu uw voordeel

Bij Burotim krijgt u bovendien nooit te maken met onverwachte boekhoudkosten. We werken tegen een vooraf bepaalde vaste kostprijs per maand. Hoeveel dat voor u is, hangt af van het gekozen pakket, uw activiteiten en eventuele extra opties. Neem vrijblijvend contact op om uw precieze kostprijs te kennen.

Ik wil mijn prijsvoordeel weten »

Burotim: de makkelijkste weg naar het minste papierwerk

Welk formule kiest u: Basic, Pro of VIP?

Kies zelf welke van onze drie formules het best bij u past.

Basic: basisboekhouding tegen een zacht prijsje

In het Basic pakket van Burotim zitten alle basistaken voor uw boekhouding, zoals de verwerking van uw aankoop- en verkoopfacturen, financiële transacties, de btw-aangifte en uw belastingaangifte. U kunt het Basic-pakket uitbreiden, bijvoorbeeld met meer online mogelijkheden of met fiscaal advies. Neem contact op om te weten precies hoeveel dat zal kosten.

Wat kost Basic u per maand

Pro: fiscale vragen en advies inbegrepen

Bij het pakket Pro krijgt u ongelimiteerde toegang tot uw online dashboard waar u al uw facturen, cijfers en documenten kunt raadplegen. Ook is er maandelijks een aantal uren dienstverlening inbegrepen voor fiscale vragen en advies via e-mail of telefoon. Andere onderdelen van het pakket zijn onder meer uw personenbelastingsaangifte en een tussentijdse bespreking van uw balans na zes maanden.

Wat kost Pro u per maand

VIP: ongelimiteerde hulp bij uw boekhouding

Kiest u het VIP-pakket, dan krijgt u onbeperkte service. Zo kunt u ongelimiteerd fiscaal advies vragen via e-mail of telefoon, bespreken we om de drie maanden de tussentijdse balans, en bezorgen we u financiële ratio’s en grafieken. Ook versnelde afsluiting van uw boekhouding is inbegrepen. Niet toevallig een VIP-behandeling.

Wat kost VIP u per maand

Begeleiding bij de oprichting van uw bv?

Omdat er bij de oprichting van een bv meer komt kijken dan vroeger bij een bvba, rekenen de meeste boekhouders en accountants een extra kost aan voor de begeleiding. Gemiddeld rekent men nu 1.500 euro, terwijl het vroeger eerder 750 euro was.

Bij online boekhoudkantoor Burotim komt hier geen extra kost bij. Burotim houdt namelijk bij nieuwe klanten de prijs voor de begeleiding bij de oprichting zoals vroeger op 750 euro. Nochtans mag u rekenen op topkwaliteit en beloven we u dat we er alle nodige tijd in stoppen. Toch verhogen we onze prijs niet omdat we het als een investering zien om onze nieuwe klanten te helpen bij hun groei en nadien samen te blijven groeien.

Een kwartier bellen voor gratis advies over de oprichting van uw bv?

Nog vragen?

Bel ons op 050 960 980 en maak meteen kennis van het team van Burotim. Of vul het contactformulier hieronder in. We reageren snel.

    Uw naam (verplicht)

    Uw e-mailadres (verplicht)

    Uw telefoonnummer

    Wanneer bellen we u het liefst?

    Onderwerp

    Uw bericht

    We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, kunnen we uw gegevens opslaan. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.