Notice: Undefined variable: echo in /data/sites/web/buro-timbe/www/wp-content/themes/coconut/components/others/header.php on line 341

Hoe werkt Burotim?

Hoe werkt Burotim?

Uw boekhouding volledig digitaal

Burotim is het eerste boekhoudkantoor in België dat volledig digitaal werkt. U bezorgt ons uw aankoopfacturen en andere aankoopdocumenten, uw verkoopfacturen en uw bankdocumenten via een online platform. U kunt uw boekhouding en fiscale verplichtingen helemaal aan ons uitbesteden. Daarnaast geven we u ook persoonlijk advies over fiscale optimalisaties, investeringen en uw groeistrategie.

Weg met de papieren rompslomp

Burotim werkt met BilltoBox, een online platform voor facturen dat juridisch erkend is om al uw documenten binnen een legaal kader te bewaren. Nadat u uw digitale documenten aan ons bezorgd hebt, mag u ze dus gerust allemaal weggooien. Dat maakt heel wat plaats vrij in uw bureau.

Wat zijn de voordelen van digitale boekhouding?

Dankzij Burotim hebt u meer tijd voor andere – en leukere – dingen dan papierwerk. De samenwerking met Burotim is ook gemakkelijk, snel, transparant en efficiënt. U krijgt nooit een onverwachte factuur, want u weet op voorhand precies hoeveel u voor uw boekhouding zal betalen.

Hoeveel kost een digitale accountant?

Burotim werkt met een online berekeningsmodule waarmee u uw vaste maandelijkse kostprijs precies kunt berekenen. U vult simpelweg het formulier in en krijgt vrijblijvend een offerte met alle boekhoudkundige verwerking volledig inbegrepen. Voor de berekening kiest u uit drie pakketten: Basic, Pro en VIP.